Nisan 21, 2019, 15:06:19

Gönderen Konu: [YARDIM] Komut Engelleme  (Okunma sayısı 99 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

merthcs

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
[YARDIM] Komut Engelleme
« : Nisan 07, 2019, 22:04:19 »
Selam, komut engelleme konusunda yardıma ihtiyacım var. Komut engellemek istiyorum fakat, görev sistemimde oyuncuyu bir datanın içerisine alıyor. Oyuncuda bu datanın içindeyken komutları kullanamasın. Örneğin atacağım kodda oyuncu datadayken belirtilen tuşları kullanamıyor, ben bunun tuş değilde komut olmasını istiyorum. Şimdiden teşekkürler.
Kod: [Seç]
butons = {   
   {"ByCash.gorevdata_", -- görevin datası
      {
      ["b"] = true, -- iptal edilcek tuş
      ["F3"] = true,
      ["F4"] = true,
      } 
   },   
}

addEventHandler("onClientKey", root, function(button, press) -- oyuncu herhangi bir tuşa bastığında
   for i,v in pairs(butons) do -- butons tablosunu döndür
      local veri, tus = unpack(v) -- tablodaki verileri dğeişkene koy
      if tus[button] and getElementData(localPlayer, veri) then -- eğer basılan uton tusların içinde varsa ve oyuncunun datası bellirtilen data ise
         cancelEvent() -- iptal et
      end
   end     
end)

almas

  • Yönetici
  • Acemi Üye
  • *****
  • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
    • OwnWorld Oyun Topluluğu
Ynt: [YARDIM] Komut Engelleme
« Yanıtla #1 : Nisan 08, 2019, 08:57:45 »
Selam, komut engelleme konusunda yardıma ihtiyacım var. Komut engellemek istiyorum fakat, görev sistemimde oyuncuyu bir datanın içerisine alıyor. Oyuncuda bu datanın içindeyken komutları kullanamasın. Örneğin atacağım kodda oyuncu datadayken belirtilen tuşları kullanamıyor, ben bunun tuş değilde komut olmasını istiyorum. Şimdiden teşekkürler.
Kod: [Seç]
butons = {   
   {"ByCash.gorevdata_", -- görevin datası
      {
      ["b"] = true, -- iptal edilcek tuş
      ["F3"] = true,
      ["F4"] = true,
      } 
   },   
}

addEventHandler("onClientKey", root, function(button, press) -- oyuncu herhangi bir tuşa bastığında
   for i,v in pairs(butons) do -- butons tablosunu döndür
      local veri, tus = unpack(v) -- tablodaki verileri dğeişkene koy
      if tus[button] and getElementData(localPlayer, veri) then -- eğer basılan uton tusların içinde varsa ve oyuncunun datası bellirtilen data ise
         cancelEvent() -- iptal et
      end
   end     
end)

Tam olarak anlayamadım, biraz daha detay verebilir misiniz?

merthcs

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
Ynt: [YARDIM] Komut Engelleme
« Yanıtla #2 : Nisan 09, 2019, 14:36:01 »
Selam, komut engelleme konusunda yardıma ihtiyacım var. Komut engellemek istiyorum fakat, görev sistemimde oyuncuyu bir datanın içerisine alıyor. Oyuncuda bu datanın içindeyken komutları kullanamasın. Örneğin atacağım kodda oyuncu datadayken belirtilen tuşları kullanamıyor, ben bunun tuş değilde komut olmasını istiyorum. Şimdiden teşekkürler.
Kod: [Seç]
butons = {   
   {"ByCash.gorevdata_", -- görevin datası
      {
      ["b"] = true, -- iptal edilcek tuş
      ["F3"] = true,
      ["F4"] = true,
      } 
   },   
}

addEventHandler("onClientKey", root, function(button, press) -- oyuncu herhangi bir tuşa bastığında
   for i,v in pairs(butons) do -- butons tablosunu döndür
      local veri, tus = unpack(v) -- tablodaki verileri dğeişkene koy
      if tus[button] and getElementData(localPlayer, veri) then -- eğer basılan uton tusların içinde varsa ve oyuncunun datası bellirtilen data ise
         cancelEvent() -- iptal et
      end
   end     
end)

Tam olarak anlayamadım, biraz daha detay verebilir misiniz?
Şöyle söyleyim, oyuncu "ByCash.gorevdata_" buna bağlıyken /repair , /sp çalışmasın. Verdiğim kodda oyuncu "ByCash.gorevdata_" bağlıyken F3,F4 falan çalışmıyor işte.

almas

  • Yönetici
  • Acemi Üye
  • *****
  • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
    • OwnWorld Oyun Topluluğu
Ynt: [YARDIM] Komut Engelleme
« Yanıtla #3 : Nisan 09, 2019, 22:16:21 »
Selam, komut engelleme konusunda yardıma ihtiyacım var. Komut engellemek istiyorum fakat, görev sistemimde oyuncuyu bir datanın içerisine alıyor. Oyuncuda bu datanın içindeyken komutları kullanamasın. Örneğin atacağım kodda oyuncu datadayken belirtilen tuşları kullanamıyor, ben bunun tuş değilde komut olmasını istiyorum. Şimdiden teşekkürler.
Kod: [Seç]
butons = {   
   {"ByCash.gorevdata_", -- görevin datası
      {
      ["b"] = true, -- iptal edilcek tuş
      ["F3"] = true,
      ["F4"] = true,
      } 
   },   
}

addEventHandler("onClientKey", root, function(button, press) -- oyuncu herhangi bir tuşa bastığında
   for i,v in pairs(butons) do -- butons tablosunu döndür
      local veri, tus = unpack(v) -- tablodaki verileri dğeişkene koy
      if tus[button] and getElementData(localPlayer, veri) then -- eğer basılan uton tusların içinde varsa ve oyuncunun datası bellirtilen data ise
         cancelEvent() -- iptal et
      end
   end     
end)

Tam olarak anlayamadım, biraz daha detay verebilir misiniz?
Şöyle söyleyim, oyuncu "ByCash.gorevdata_" buna bağlıyken /repair , /sp çalışmasın. Verdiğim kodda oyuncu "ByCash.gorevdata_" bağlıyken F3,F4 falan çalışmıyor işte.
Yarın saat 16 gibi bakacağım.

almas

  • Yönetici
  • Acemi Üye
  • *****
  • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
    • OwnWorld Oyun Topluluğu
Ynt: [YARDIM] Komut Engelleme
« Yanıtla #4 : Nisan 10, 2019, 23:47:47 »
Kod: [Seç]

commands = {   
   {"ByCash.gorevdata_", -- görevin datası
      {
      ["sp"] = true, -- iptal edilcek komut
      } 
   },   
}
addEventHandler("onPlayerCommand",root,
 function(command)
   for i,v in pairs(commands) do -- butons tablosunu döndür
      local veri, komut = unpack(v) -- tablodaki verileri dğeişkene koy
      if komut[command] and getElementData(source, veri) then
         cancelEvent() -- iptal et
      end
   end     
end)

Kusura bakmayın çok geç kaldım, beklenmeyen işlerim çıktı. Beklettiğim için çok özür dilerim.

Yukarıdaki kod parçasını, server-side olarak deneyebilir misiniz?

merthcs

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
Ynt: [YARDIM] Komut Engelleme
« Yanıtla #5 : Nisan 12, 2019, 17:27:08 »
Kod: [Seç]

commands = {   
   {"ByCash.gorevdata_", -- görevin datası
      {
      ["sp"] = true, -- iptal edilcek komut
      } 
   },   
}
addEventHandler("onPlayerCommand",root,
 function(command)
   for i,v in pairs(commands) do -- butons tablosunu döndür
      local veri, komut = unpack(v) -- tablodaki verileri dğeişkene koy
      if komut[command] and getElementData(source, veri) then
         cancelEvent() -- iptal et
      end
   end     
end)

Kusura bakmayın çok geç kaldım, beklenmeyen işlerim çıktı. Beklettiğim için çok özür dilerim.

Yukarıdaki kod parçasını, server-side olarak deneyebilir misiniz?
Ne demek önemli değil fakat çalışmadı.