Nisan 21, 2019, 15:17:47

Gönderen Konu: [İNDİR] Komut Engelleme  (Okunma sayısı 138 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Grande

  • Yönetim Üyesi
  • Tam Üye
  • *****
  • İleti: 56
  • cнνυ.#gяαηdє
    • Profili Görüntüle
[İNDİR] Komut Engelleme
« : Mart 22, 2019, 23:23:09 »
Bu Nedir?

İstenmeyen bir Komutu Bloke Edip Kullanımını Önlemek.

Kod: [Seç]
addEventHandler("onPlayerCommand", root,
function(cmd)
     if cmd == "sp" or cmd == "bind" or cmd == "me" then
          cancelEvent()
     end
end)

Tırnak İşareti İçindeki komutları değişerek kullana Bilirisiniz.
Berke " gяαηdє " Solo

merthcs

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
Ynt: [İNDİR] Komut Engelleme
« Yanıtla #1 : Nisan 01, 2019, 18:27:16 »
Bu Nedir?

İstenmeyen bir Komutu Bloke Edip Kullanımını Önlemek.

Kod: [Seç]
addEventHandler("onPlayerCommand", root,
function(cmd)
     if cmd == "sp" or cmd == "bind" or cmd == "me" then
          cancelEvent()
     end
end)

Tırnak İşareti İçindeki komutları değişerek kullana Bilirisiniz.
Selam. Peki bu komut yasaklamayı bir data içinde nasıl kullanırız ? Örneğin event sistemi var. Event sisteminin bir datası var "NGEvent" adında. Eğer oyuncu bu dataya bağlıysa komutlar yasaklansın, değilse yani event bittiğinde komutları geri kullanabilmeli. Bunu nasıl sağlarız ?

Grande

  • Yönetim Üyesi
  • Tam Üye
  • *****
  • İleti: 56
  • cнνυ.#gяαηdє
    • Profili Görüntüle
Ynt: [İNDİR] Komut Engelleme
« Yanıtla #2 : Nisan 01, 2019, 18:54:33 »
daha açıklayıcı anlata bilirmisin acaba?
Berke " gяαηdє " Solo

merthcs

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
Ynt: [İNDİR] Komut Engelleme
« Yanıtla #3 : Nisan 01, 2019, 19:10:58 »
Kod: [Seç]
butons = {   
   {"ByCash.gorevdata_", -- görevin datası
      {
      ["b"] = true, -- iptal edilcek tuş
      ["F3"] = true,
      ["F4"] = true,
      } 
   },   
}

addEventHandler("onClientKey", root, function(button, press) -- oyuncu herhangi bir tuşa bastığında
   for i,v in pairs(butons) do -- butons tablosunu döndür
      local veri, tus = unpack(v) -- tablodaki verileri dğeişkene koy
      if tus[button] and getElementData(localPlayer, veri) then -- eğer basılan uton tusların içinde varsa ve oyuncunun datası bellirtilen data ise
         cancelEvent() -- iptal et
      end
   end     
end)
Bu kodlarda datadayken tuşları kullanmayı kapatıyor. Ben bunun komutları kapatmasını istiyorum.